صدای مشتری : 0414121 داخلی 1

ایجاد شبکه‌های تولید نان با آرد کامل جز الگوهای موفق چرخه تأمین است

معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون:

ایجاد شبکه‌های تولید نان با آرد کامل جز الگوهای موفق چرخه تأمین است.

معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون تأثیر این بانک را در کسب ‌وکارهای مختلف قابل ‌توجه خواند و گفت: بانک توسعه تعاون با وجود این‌که در مقایسه با سایر بانک‌ها جزو بانک‌هایی با مقیاس کوچک است، ولی با بهره‌گیری از ظرفیت داخلی و بیرونی توانسته است اثر خود را در کسب ‌وکارهای مختلف به درستی اعمال نماید.


به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی اطهر، سعید معادی، معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون و جواد فشنگچی، مدیرعامل گروه صنعتی اطهر در نشستی مشترک بر تقویت و گسترش همکاری های فی مابین تاکید کردند.

معادی با بیان این‌که مردم این منطقه در قالب صاحبان کسب ‌وکار و به عبارتی دیگر کارآفرین، خود را محدود به یک نقطه نمی‌کنند و دائم به دنبال تنوع‌طلبی و تغییر و خلاقیت هستند، خاطرنشان کرد: مردم این منطقه ضمن بهره‌گیری از ظرفیت فناوری و تکنولوژی روز، فین تک‌ها، استارت آپ ها، در حوزه کسب ‌وکار با رویکرد ایجاد چرخه خلق ارزش از تمام ظرفیت‌های موجود بهره می‌گیرند.

وی افزود: صنایع مختلف مانند تولید دان و خوراک مرغ، تولید آرد و فعالیت‌های اقتصادی در حوزه‌های تحقیقاتی تولید آرد کامل با مواد مغذی آرد و ایجاد شبکه‌های تولید انواع نان در قالب ایجاد چرخه تأمین و خلق ارزش بازدید کردیم. که در جای خود به عنوان الگوهای موفق قابل ‌تعمیم می‌باشد.

به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، سعید معادی در ادامه اقتصاد ایران را بانک محور دانست و تصریح کرد: در حالت کلی دو نوع بازار داریم، بازار پول و بازار سرمایه؛ که شاید در بیشتر کشورها، کشورهایی که در آن بورس و اوراق سهامدار حرف اول را می‌زنند، ریتم اقتصاد بیشتر بر پایه بازار سرمایه باشد؛ ولی در اقتصاد ایران که بازار پول نقش کلیدی را در اقتصاد دارد، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری نقش بیشتری در تأمین نیازهای ایجادی، توسعه‌ای، تکمیلی، نوسازی و بهسازی و تأمین نیاز سرمایه در گردش ایفا می‌کنند.

در ادامه این نشست، جواد فشنگچی، مدیرعامل گروه صنعتی اطهر ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند بانک توسعه تعاون در زمینه حمایت از تولیدکنندگان داخلی و توجه به رونق تولید گفت: بانک توسعه تعاون با آمیزه ای از سرمایه انسانی جوان و باتجریه نظام بانکی کشور و در سایه استراتژی یکپارچه هدفمند به نتایج مطلوبی دست یافته و با توجه به کارگیری نیروهای جوان و خوشفکر در جایگاه های کلیدی باید منتظر تحولات بزرگی در این بانک بود.

وی افزود: این تداوم انتظار و یا تقویت و افزایش میزان خواسته‌های صاحبان صنایع، نشان از نوع رابطه و نوع خدمت بانک توسعه تعاون دارد که توانسته است با استفاده از ظرفیت خود، این خدمات را در حوزه عملیات بانکی و اعتباری ارائه دهد و متقابلاً این توقع را در سطح مشتری خود ایجاد نماید.

مدیرعامل گروه صنعتی اطهر با اشاره به قدمت چندین ساله شرکت آرد اطهر و گروه صنعتی اطهر، از اشتغالزایی مستقیم برای 400 نفر در این گروه صنعتی خبر داد گفت : انشاالله در سال آینده نیز با بهره برداری فاز دوم اطهر بافت برای 100 نفر دیگر اشتغالزایی انجام خواهد شد.

مراسم بزرگداشت روز جهانی کارگر 1402
گروه صنعتی اطهر